drim box project

About This Project

Segment de piata vizat:

principal = 18-45 ani, urban, deschis la nou. Va fi atras de grafica moderna, conceptualizata, culori simple.

secundar = persoane aflate la lucru, care nu au acces la cantine sau masa servita de firma, interesate de mancare preparata pt masa de pranz.


Strategie:

  • linii simple, culori vizibile, usor de derivat pentru ambalaje colorate, vizibile in raft.
  • denumiri simple, care fie sunt legate direct de tipul de produs si ceea ce este specific, de elementul de noutate, fie au sonoritate si exprima un avantaj sau niste calitati.
  • domenii web libere: papabox.ro / gazella.ro / cutiacumancarica.ro / cutiacumancarica.com / cutiacumancare.ro / cutiacumancare.com / tocane.ro. Acest lucru aduce sanse sporite pt inregistrare la OSIM si ajuta la optimizarile pt online.

Denumiri propuse:

  • PAPA BOX (suna bine, este scurt, se pronunta usor, este cald si pozitiv, puternic, este international, usor de retinut, arata ce e in cutie)
  • CUTIA CU MANCARICA / CUTIA CU MANCARE (suna bine, este cald, pozitiv, usor de retinut, se pronunta usor, arata cel mai bine ce e in cutie)
  • TOCANE (are o sonoritate foarte buna, scurt, este cald si pozitiv, in plus este puternic, reprezinta efectiv o parte importanta dintre tipurile de preparate care vor fi in cutie. Nu trebuie sa acopere totate tipurile, un nume nu e o descriere)
  • GAZELLA (suna bine, scurt, culorile sunt calde, este suplu, inseamna viteza si suplete, are o perceptie pozitiva, se tine minte fiind un cuvant obisnuit)