Fiecare pixel conteaza

Ce facem:

a
Branding

Diferenta dintre stil si moda este calitatea.
Giorgio Armani

 

EXPERTIZĂ:
• Branding și argumentație
• Linii de orientare în branding
• Imagine și emoție asociate unui brand
• Mesaje cheie
• Constructia Cartii de Branding

 

SERVICII ASOCIATE:
monitorizare, ateliere de branding care analizează evoluția brandului pe piață – asumarea brandului în cultura organizațională.

Product branding

Designul nu este doar felul în care arată un produs. Designul este și felul în care acesta funcționează.
Steve Jobs

 

Imaginea unui produs este un compromis între frumusețe, atribute funcționale și acel “vino-n-coa”. Noi asimilăm toate datele produsului, de la proiectarea și realizarea sa până la caracteristicile pieții, profilul consumatorului și tendințele momentului. De fiecare dată căutam să inovăm astfel încât să obținem un cost competitiv al imaginii – da, acest cost contează – și un dialog cu consumatorul, nu doar un monolog. A, să nu uităm niciodată regula lui Pareto!

Digital Design

Un designer stie ca a atins perfectiunea nu cand nu mai este nimic de adaugat ci când nu mai este nimic de eliminat.
Antoine de Saint Exupéry

 

WEB DESIGN

In lumea de ieri, un site era o vitrina virtuala a unei companii sau organizatii. Astazi si maine, un site este un instrument, o capacitate functionala, vie, dinamica a companiei, care creaza un profit de imagine si branding, o valoare adaugata in vanzari si fidelitate a pietii, post-vanzare.

 

SOFT DESIGN
Un domeniu în plină afirmare este software-ul dedicat, software-ul care oferă soluții din ce în ce mai personalizate. Soluțiile cu o interfață prietenoasă îți aduc brand-awardness, o interfață prietenoasă ușurează lucrul cu aplicația și aduce beneficii majore legate de timp, fluență și corectitudine.

Comunicare

Nu spune puțin în vorbe multe, ci mult în vorbe puține.
Pitagora

 

Dacă vei considera comunicarea cu clientul drept o investiție, în același fel ca pe oricare altă investiție a companiei tale, acesta va fi un bun punct de plecare. Pentru această comunicare, startul va fi dat de 2 întrebări simple: cui ne adresăm și ce anume are valoare pentru el. Restul este simplu: fii simplu, slogan, imagine, dezvoltare media, text, managementul producției media.

 

În permanență trebuie sa tinem cont ca performanța unui ansamblu este plafonată de performanța celui mai sensibil component. Așadar, de ce sa avem componente slabe?