Client: Forte Vita
Proiect: Manual de identitate
Content:
Icon-ul din logo reprezintă o ideogramă în formă de floare stilizată în linie de desen, pornind de la litera F (Forte) simetrizată. Acesta semnifică puterea Forte Vita de a “vindeca” și. în același timp, împreună cu cromatica pastelată aduce empatie și deschidere în raport cu pacientul. Prin simetrizare obținem și copacul vieții care se suprapune peste un V (Vita).
Logotype-ul este creat dintr-un font clasic, roman, serios și delicat în același timp, lizibil și accentuat.
Sloganul “tratat cu respect” este o promisiune făcută clientului, un corolar al crezului Forte Vita. Sloganul este folosit împreună cu sigla doar în situațiile în care este lizibil.
Manualul conține literatura medicală: cu carte de vizita, mapă pentru rezultate, card programare, rețetar, foaie de trimitere; literatura de marketing: mapă, flyer, postări online, card client, pungă de cadou, banner; decorare clinică și outdoor. De asemenea, odată cu manualul, agenția a realizat și proiectul de amenajare interioară, ilustrațiile pentru pereți, designul și proiectul tehnic pentru recepție.